Continuem amb la Unitat Didàctica del
Mercat i amb les nostres particulars paradetes!
Ahir per la tarda a les aules de P4 els nens i nenes es van convertir en
botiguers i clients. Va ser doncs, la primera sessió de joc simbòlic que farem
entorn aquesta temàtica. Encara ens en queden dues sessions més.
Abans d'iniciar el joc, les mestres vam proporcionar als nens i nenes
petites frases i estructures verbals que volíem que sentir durant l'estona de
joc: Bona tarda, moltes gràcies, voldria comprar, que en té? quants en vol? en
voldria cinc, quin preu té? adéu...
De manera indirecta doncs, no només s'ha treballat molt el llenguatge
verbal (dites estructures i vocabulari après durant la unitat didàctica) sinó
que també, s'han treballat les matemàtiques d'una manera contextualitzada i
divertida. Els nens i nenes han posat preu als seus productes, han treballat
els números i alhora el concepte de quantitat que representen.
Les paradetes són originals i es nota que es diverteixen.
ResponderEliminar